8 Nisan 2011 Cuma saat 12:00’a kadar: Ödevin içindekiler bölümünün (outline) oluşturularak blog sistemine girilmesi.

İçindekiler bölümü Ana Başlık ve Alt Başlık Düzenine göre aşağıdaki örnekteki gibi yapılacaktır.

1.BİRİNCİ ANA BAŞLIK
   1.1.Birinci Alt Başlık
     1.1.1. Birinci alt başlığın alt başlığı
   1.2.İkinci Alt Başlık

2.İKİNCİ ANA BAŞLIK
   2.1.Birinci Alt Başlık
   2.2.İkinci Alt Başlık
     2.2.1. İkinci alt başlığın alt başlığı

Comments (11)

On 6 Nisan 2011 03:10 , Adsız dedi ki...

ANKA GRUBU
1.KÜL KRİZİ
1.1. Kül Krizinin Oluşumu
1.2. Kül Krizinin Etkileri
1.2.1. Kül krizinin Avrupa’ya etkisi
a. Kül krizinin havayollarına etkisi
b. Kül krizinin havaalanlarına etkisi
1.2.2. Kül krizinin Türkiye’ye etkisi
a. Kül krizinin Türkiye’deki havayollarına etkisi
b. Kül krizinin Türkiye’deki havaalanlarına etkisi
2.AVRUPADAKİ KÖTÜ HAVA ŞARTLARINDAN DOLAYI OLUŞAN KRİZ
2.1. Havayollarına Etkisi
2.2. Havaalanlarına Etkisi
2.3. Yolculara Etkisi
3.JAPONYADAKİ TSUNAMİ
3.1. Deprem ve Nükleer Patlamanın Japonya’ya Etkisi
3.2. Deprem ve Nükleer Patlamanın Havacılık Sektörüne Etkisi
4.GENEL DEĞERLENDİRME

 
On 7 Nisan 2011 08:24 , Adsız dedi ki...

GRUP AVIATION

1. Kuzey Amerika’da faaliyet gösteren yer hizmetleri şirketleri
1.1. İşletmelerin pazar payları
1.1.1. ABD
1.1.2.Kanada
1.1.3.Meksika
1.2. İşletmelerin yurt dışı yatırımları
1.2.1 İşletmelerin yatırım yaptıkları ülkeler ve kuruluşlar

2.Kuzey Amerika’da faaliyet gösteren yer hizmetleri şirketleri ile ilgili yasal düzenlemeler
2.1.1. Yerel otorite düzenlemeleri
2.1.2. Uluslararası otorite düzenlemeleri

 
On 7 Nisan 2011 11:25 , Adsız dedi ki...

Grup feyzbuk

1- SOSYAL AĞLAR
1.1 Sosyal Ağın tanımı
1.2 Sosyal Ağın geçmişten bugüne insanlar üzerindeki etkisi
1.3 Sosyal Ağın yer hizmeti işletmelerindeki önemi
1.4 Sosyal Ağ sitelerinin havayolu işletmelerinin reklam ve halkla ilişkiler ortamları olarak değerlendirilmesi
1.5 Sosyal Paylaşım Sitelerinde havacılık sektörü
1.6 Havacılıktaki sosyal ağ tehdidi

2- MOBİL TEKNOLOJİLER
2.1 Mobil Teknolojinin tanımı
2.2 Mobil Teknolojinin kapsamı
2.3 Mobil Teknolojinin havaalanında kullanım çeşitleri
2.4 Mobil Teknolojinin pazara girmesinden sonra havacılık sektöründeki değişimler
2.5 Mobil Teknolojinin yer hizmeti işletmelerinde avantajları/dezavantajları ve etkileri

3- DÜNYA’DA VE TÜRKİYE’DEKİ BİLİŞİM TEKNOLOJİSİNİN HAVACILIK SEKTÖRÜNDE GELİŞİMİ VE KULLANIM ALANLARI
3.1 Dünya’daki etkileri
3.2 Türkiye’deki etkileri

4- GENEL DEĞERLENDİRME

 
On 8 Nisan 2011 00:03 , harun karakavuz dedi ki...

Grup aviator:
1.Yer Hizmetler ile İlgili Yasal Düzenlemeler
1.1.Yer hizmetleri şirketleri ile ilgili yönetmelikler ve talimatlar
1.2.Yer hizmetleri kategorileri

2.Türkiye’deki yer hizmeti şirketleri
2.1.İşletmelerin Pazar payları
2.2.işletmelerin yurtiçi yatırımları
2.3.İşletmelerin yurtdışı yatırımları

 
On 8 Nisan 2011 00:08 , Gizem Abaş dedi ki...

GRUP MAVİ

1. KAYIP BAGAJ

1.1. Bagaj Kaybolma Nedenleri

1.2. Yolcuların En Fazla Şikâyetçi Olduğu 3. Konu: Kayıp Bagaj

1.3. Kayıp Bagaj Maliyetleri

1.4. İşletmelerin Kayıp Bagaj Sistemleri

1.4.1. Türk Hava Yolları

1.4.2. İstanbul Atatürk Havalimanı TAV Baggage Handling Sistemleri

1.4.3. Emirates

1.4.4. IBM - Amsterdam Schiphol Airport
1.4.5. Hindistan Bangalore International Airport – Siemens

1.4.6. Londra Heathrow Terminali

1.4.7. Ryan Air

1.5. 2006 Yılında En Çok Bagaj Kaybedenler

1.6. Avrupa’da En Fazla Bagaj Kaybeden İşletmeler ve Kullandıkları Sistemler

1.6.1. British Airways

1.6.2. Lufthansa

1.6.3. Air France

1.6.4. KLM

1.6.5. Alitalia

2. KAYIP BAGAJ TEKNOLOJİLERİ

3. KAYIP BAGAJ İLE İLGİLİ SON GELİŞMELER

3.1. AB Komisyonu

3.2. IATA

4. SONUÇ

 
On 8 Nisan 2011 00:39 , Unknown dedi ki...

'GRUP RANGERS'

1. SOSYAL SORUMLULUK KAVRAMI
1.1 SOSYAL SORUMLULUK ÖNEMİ
1.2 SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİNİN TİCARİ FAALİYETTE BULUNAN İŞLETMELERE SAĞLADIĞI FAYDALAR
2. SÜRDÜRELEBİLİR GELİŞME KAVRAMI
2.1 SÜRDÜRÜLEBİLİR GELİŞMENİN ÖNEMİ
2.2 SÜRDÜRÜLEBİLİR GELİŞME ÇALIŞMALARININ TİCARİ FAALİYETTE BULUNAN İŞLETMELERE SAĞLADIĞI FAYDALAR
3. SOSYAL SORUMLULUK VE SÜRDÜRÜLEBİLİR GELİŞME ADINA NELER YAPILABİLİR
3.1 TÜRKİYE’DE SOSYAL SORUMLULUK
3.2 BAZI SOSYAL SORUMLULUK PROJE ÖRNEKLERİ
4. HAVACILIK SEKTÖRÜNDE FAALİYET GÖSTEREN BAZI YER HİZMETLERİ ŞİRKETLERİNİN SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİR GELİŞME ÇALIŞMALARI
4.1 TÜRK HAVA YOLLARI’NIN GERÇEKLEŞTİRDİĞİ PROJELER
4.2 HAVAŞ’ IN GERÇEKLEŞTİRDİĞİ PROJELER
4.3 ÇELEBİ’NİN GERÇEKLEŞTİRDİĞİ PROJELER
5. SONUÇ

 
On 8 Nisan 2011 01:15 , myasar dedi ki...

GRUP ASİSTOLİ
Konu:2 – Avrupa’da Havaalanı yer hizmetleri şirketleriyle ilgili yasal düzenlemeler, işletmeler ; Pazar payları,yurtdışı yatırımları ile ilgili araştırma

1.GİRİŞ
1.1 -Avrupa’da Havacılık Sektörü
1.1.1 -Yasal Düzenleme Yapan Otoriteler
a-EASA
b-EUROCONTROL
1.1.2 - Hava alanları
1.1.3 - Havayolu Şirketleri
a-Bayrak taşıyıcılar
b-Ulusal Şirketler
c- Low cost taşıyıclar
1.1.4 - Sayısal veriler
2.HAVA ALANI YER HİZMETLERİ İŞLETMELERİ
2.1 - Avrupa’da faaliyet gösteren yer hizmetleri işletmeleri
2.1.1 - Genel Durum
2.1.2 - Pazar Payları
2.1.3 - Yurtdışı yatırımları
2.1.4 - Sayısal veriler

3.YASAL DÜZENLEMELER
3.1 - Ulusal Düzenlemeler
3.2 - Uluslar arası Düzenlemeler
4.GENEL DEĞERLENDİRME
5.KAYNAKÇA

 
On 8 Nisan 2011 10:03 , cankarabulut dedi ki...

KARABULUT
İÇİNDEKİLER
1. HAVAALANI YER HİZMETİ VE RAMP FAALİYETLERİ
1.1. Havaalanı Yer Hizmeti Faaliyetleri
1.2. Ramp Faaliyetleri
2. YER HİZMETİ VE RAMP EMNİYETİ ÇEVRE DÜZENLEMELERİ
2.1. Yer Hizmeti ve Ramp Faaliyetlerinde Dünyada Yaşanan Gelişmeler
2.1.1. Yer Hizmeti Örgütleri ve Yapılan Düzenlemeler
2.1.2. Yer Hizmeti ve Ramp Emniyetine İlişkin Yapılan Uluslar Arası Konferanslar
2.2. Ramp Emniyeti
2.1.1. Rampte Uyulması Gereken Prosedürler
2.1.2. Ramp Personeli Eğitim Süreci
2.1.2. Rampte meydana gelen aksaklılar
2.3. Çevresel Düzenlemeler
2.3.1. Yer Hizmetleri ve Ramp Emniyetinde Yapılan Çevresel Düzenlemeler
3. GENEL DEĞERLENDİRME

 
On 10 Nisan 2011 06:58 , Adsız dedi ki...

dangereous "people"

konu 5: Şirketlerin havaalanlarında yaşanan aksaklıklar sonucundaki gecikmeleri azaltmak için uyguladıkları stratejiler üzerine araştırma.

1. ÖZET
2. KARŞILAŞILAN SORUNLAR
2.1. HAVAALANI KAPASİTE SORUNLARI
2.1.1. KAPI ATAMASI VE UÇAK PARK YERİ SORUNLARI
2.1.2. PİSTLERDEN KAYNAKLANAN KAPASİTE SORUNLARI
2.1.3. SLOT SORUNLARI
2.2. YER HİZMETLERİNDEN KAYNAKLANAN SORUNLAR
3. ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
3.1. HAVAALANI KAPASİTESİNDEN KAYNAKLANAN SORUNLARA YÖNELİK ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
3.1.1. HAVAALANI KAPASİTE ANALİZİ
3.1.2. KAPI ATAMALARI OPTİMİZASYONU
3.1.3. SLOT UYGULAMALARININ OPTİMİZASYONU
3.2. YER HİZMETLERİNDEN KAYNAKLANAN SORUNLARA GETİRİLEN ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
3.2.1. YER HİZMETLERİ PERFORMANS GELİŞTİRME
3.2.2. APRONDA YAŞANAN SORUNLARI ÖNLEMEK ÜZERE YAPILAN ÇALIŞMALAR
4. GENEL DEĞERLENDİRME

 
On 10 Nisan 2011 16:08 , Adsız dedi ki...

GRUP ANTI-HIJACKING

1.İKRAM VE SERVİS HİZMETLERİ .
1.2.İKRAM VE SERVİS HİZMETLERİNİN ÖZELLİKLERİ
1.3. İKRAM VE SERVİS HİZMETLERİ ÇEŞİTLİLİĞİ

2.REKABETÇİ PAZARLARDA YOLCULARIN İKRAM VE SERVİS İHTİYAÇLARININ KARŞILANMASI.
2.1.UÇUŞ YÖNETİMİNDE İKRAM VE SERVİSİN ROLU.
2.1.1 FİZYOLOJİK ETKİ
2.1.2 ALKOLLÜ İÇKİ SERVİSİNİN ETKİSİ

3.İKRAM BÜTÇELERİ VE İKRAM HİZMETLERİNİN FİYATLAMASI.
3.1. BÜTÇELER VE İKRAM HİZMETLERİ SUNUMUNA ETKİSİ
3.2.BÜTÇELERİN AZALTILMASINA İKRAM ŞİRKETLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
3.3. ÜCRETLER VE SATIŞ FİYATLARINI OLUŞTURMAK.

4.DÜNYADAKI İKRAM VE SERVİS HİZMETİ SAĞLAYAN ŞİRKETLER.
4.1. HAVAYOLLARINA İKRAM VE SERVİS HİZMETİ SAĞLAYAN ŞİRKETLER
4.1.1. GATE GOURMET INTERNATIONAL
4.1.2. LSG LUFTHANSA SERVICE
4.1.3.CATERAIR INTERNATIONAL
4.1.4.DOBBS INTERNATIONAL SERVICE
4.1.5.CHELSEA CATERING
4.1.6.CA ONE SERVICES.

 
On 14 Nisan 2011 23:57 , Adsız dedi ki...

1.Check-in sistemi-genel Kavramlar
1.1Tanim
1.1.1 kısaca tarihçesi
1.2 check – in Türleri
a)DCS (Departure Control System)
b)ATB check-in
c)Self check –in
d)Online check-in
e)Stand by check-in
f)Gate check-in
g)Through check-in
i)Return check-in
j)Lounge check-in
k)Hotel check-in
1.3 Check –im işlemleri hakkında genel bilgi

2.Otomatik Check-in sistemleri
2.1 Otomatik check-in teknolojileri
2.2 Otomatik check-in teknolojilerinin havayoluna olumlu etkileri
2.3 Günümüzde otomatik check-in sisteminin kullanımı

3. Genel Değerlendirme(Sonuç)